Poduzetnički centar Synergia zapošljava računovođu!

Poduzetnički centar Synergia prvi je poduzetnički centar koji razvija visoko kvalitetne usluge i inovativne alate za vođenje digitalnog poslovanja za sve poduzetnike koji žele svojim radom osigurati dugoročnu održivost poslovanja i doprinijeti razvoju zajednica u kojima posluju. 

Tražimo računovođu koji će nam svojim radom olakšati računovodstvene I financijske procese te doprinijeti ostvarenju jednog od najvažnijih ciljeva – razumijevanje i pravovremeno odgovaranje na potrebe naših klijenata te omogućavanje bržeg i efikasnijeg svakodnevnog poslovanja. 

Zadaci računovođe su:

  • vodi poslovne knjige prema kontnom planu i Zakonskim propisima te osigurava uvid u promet i stanje svih podataka u organizaciji
  • obračunavanje plaće radnicima klijenata na temelju radnih sati i drugog dohotka
  • obračun PDV-a i predaja JOPPD i PDV obrasca
  • vođenje otvorenih stavki dobavljača i kupaca, obrada i usklađenje cjelokupne financijske dokumentacije (usklađenje kupaca i dobavljača) 
  • obrada i knjiženje računovodstvene dokumentacije sukladno uputama direktora financija I računovodstva (ulaznih i izlaznih računa, izvoda itd.),
  • kontrola pravilnosti dokumentacije korisnika 
  • priprema i izdavanje knjigovodstvene dokumentacije
  • priprema i digitalna arhiva računovodstvene dokumentacije
  • podrška direktoru financija i računovodstva u izradi završnog računa
  • priprema podataka za izradu financijskih izvještaja u suradnji s direktorom financija I računovodstva 
  • obavlja i druge poslove po nalogu direktorom financija i računovodstva
  • komunikacija s klijentima

Računovođa uz podršku direktora financija I računovodstva vodi brigu o tome da se financijski poslovi u tvrtki poslodavca i pravnim osobama klijenata obavljaju u skladu s važećim pravilnicima, standardima i zakonskim propisima. 

Uvjeti su:

  • SSS/VŠS/VSS ekonomskog smjera
  • Minimalno 1 godina radnog iskustva na poslovima računovodstva
  • Rad u Minimax programu (nije uvjet)
  • Temeljit i odgovoran pristup radu
  • Aktivno korištenje engleskog jezika

Od računovođe očekujemo naprednu računalnu pismenost i komunikaciju, da poznaje europske i nacionalne računovodstvene standarde i financijske propise, kao i da posjeduje set analitičkih i organizacijskih vještina.

Što nudimo: 

  • Ugovor o radu na godinu dana (zamjena za porodiljni dopust) s početkom rada 07.01.2025. godine
  • Rad od kuće
  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Plaćen 1 slobodan dan mjesečno po izboru
  • Podržavajuću radnu atmosferu – vodimo ljudski brigu o vašim osobnim i profesionalnim prioritetima i ciljevima
  • Timski rad

Nudimo priliku za učenje i rad kroz digitalno računovodstvo kao i mogućnost konstantnog usavršavanja u području struke. Potičemo sudjelovanje i provedbu novih aktivnosti i projekata te težimo stvaranju šireg utjecaja na naše klijente. 

Proces prijave traje do 01.prosinca.2024 godine u 12 sati. Sadržaj prijave pošaljite na mail maja.dragojevic@synergia-consulting.hr. Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma u 1 PDF dokumentu.