Poduzetnički centar Synergia prvi je poduzetnički centar koji razvija visoko kvalitetne usluge i inovativne alate za vođenje digitalnog poslovanja za sve poduzetnike koji žele svojim radom osigurati dugoročnu održivost poslovanja i doprinijeti razvoju zajednica u kojima posluju.
Tražimo računovođu koji će nam svojim radom olakšati računovodstvene I financijske procese te doprinijeti ostvarenju jednog od najvažnijih ciljeva – razumijevanje i pravovremeno odgovaranje na potrebe naših klijenata te omogućavanje bržeg i efikasnijeg svakodnevnog poslovanja.
Zadaci računovođe su:
- vodi poslovne knjige prema kontnom planu i Zakonskim propisima te osigurava uvid u promet i stanje svih podataka u organizaciji
- obračunavanje plaće radnicima klijenata na temelju radnih sati i drugog dohotka
- obračun PDV-a i predaja JOPPD i PDV obrasca
- vođenje otvorenih stavki dobavljača i kupaca, obrada i usklađenje cjelokupne financijske dokumentacije (usklađenje kupaca i dobavljača)
- obrada i knjiženje računovodstvene dokumentacije sukladno uputama direktora financija I računovodstva (ulaznih i izlaznih računa, izvoda itd.),
- kontrola pravilnosti dokumentacije korisnika
- priprema i izdavanje knjigovodstvene dokumentacije
- priprema i digitalna arhiva računovodstvene dokumentacije
- podrška direktoru financija i računovodstva u izradi završnog računa
- priprema podataka za izradu financijskih izvještaja u suradnji s direktorom financija I računovodstva
- obavlja i druge poslove po nalogu direktorom financija i računovodstva
- komunikacija s klijentima
Računovođa uz podršku direktora financija I računovodstva vodi brigu o tome da se financijski poslovi u tvrtki poslodavca i pravnim osobama klijenata obavljaju u skladu s važećim pravilnicima, standardima i zakonskim propisima.
Uvjeti su:
- SSS/VŠS/VSS ekonomskog smjera
- Minimalno 1 godina radnog iskustva na poslovima računovodstva
- Rad u Minimax programu (nije uvjet)
- Temeljit i odgovoran pristup radu
- Aktivno korištenje engleskog jezika
Od računovođe očekujemo naprednu računalnu pismenost i komunikaciju, da poznaje europske i nacionalne računovodstvene standarde i financijske propise, kao i da posjeduje set analitičkih i organizacijskih vještina.
Što nudimo:
- Ugovor o radu na godinu dana (zamjena za porodiljni dopust) s početkom rada 07.01.2025. godine
- Rad od kuće
- Fleksibilno radno vrijeme
- Plaćen 1 slobodan dan mjesečno po izboru
- Podržavajuću radnu atmosferu – vodimo ljudski brigu o vašim osobnim i profesionalnim prioritetima i ciljevima
- Timski rad
Nudimo priliku za učenje i rad kroz digitalno računovodstvo kao i mogućnost konstantnog usavršavanja u području struke. Potičemo sudjelovanje i provedbu novih aktivnosti i projekata te težimo stvaranju šireg utjecaja na naše klijente.
Proces prijave traje do 01.prosinca.2024 godine u 12 sati. Sadržaj prijave pošaljite na mail maja.dragojevic@synergia-consulting.hr. Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma u 1 PDF dokumentu.